Moj seznam želja

ODDAJA NAROČILA – POSTOPEK NAKUPA: Faze postopka nakupa

V naši spletni trgovini lahko brskate med več kot 2500 izdelki. Prepričani smo, da vam je marsikaj všeč in želimo si, da bi s sabo in svojimi bližnjimi ravnali skrbno in s pozornostjo. Nakit je pogosto idealen način za izražanje svojih čustev do sebe ali svoje okolice, a da bi lažje to storili, vam v sledečih vrsticah natančno razložimo postopek nakupa v naši spletni trgovini www.zlatarna-aura.si.

Ko kliknete na enega izmed gumbov »Nadaljuj na blagajno« ali »Na blagajno«, začnete s postopkom nakupa oziroma oddaje svojega naročila. Takrat pristanete na strani, ki ima na vrhu navedene vse faze postopka nakupa:

  • PRED ODDAJO NAROČILA: Košarica
  • FAZA 1: Način prijave
  • FAZA 2: Naslov za plačilo
  • FAZA 3: Naslov za dostavo in način plačila in 
  • FAZA 4: Potrditev naročila
  • PO ODDANEM NAROČILU: Potrditveno elektronsko sporočilo o oddaji naročila

Lahko sledite vsem fazam zapovrstjo in postopek nakupa bo zagotovo pravilno izpolnjen, saj boste šli skozi vse potrebne korake. V primeru, da bi radi preverili ali spremenili podatke iz posamezne faze, enostavno kliknite na željeno fazo na vrhu strani in odprla se vam bo izbrana faza. Dokler postopka nakupa ne zaključite oziroma vse dokler ne zaprete svojega spletnega brskalnika, se vam vnesena polja v različnih fazah postopka nakupa ohranjajo. Če ste v spletno trgovino celo prijavljeni kot registrirani uporabnik, se vam polja ohranjajo, tudi če zaprete svoj spletni brskalnik.


Košarica


Do svoje košarice dostopate s klikom na ikono košarice, ki se nahaja vrhu strani desno od logotipa. V svoji košarici lahko pregledujete vse izbrane izdelke in jim prilagajate količino. V kašarici tudi vnesete promocijsko kodo, če jo imate. V tej fazi vam tudi prikažemo morebitne stroške dostave, če je skupna cena izdelkov manjša kot 50€. Postopek nakupa oziroma oddajo naročila zaženete s klikom na gumb "Nadaljuj na blagajno", s čimer preidete v prvo fazo oddaje naročila.


FAZA 1: Način prijave


Registrirani uporabniki imajo možnost:

  • Nakup s prijavo v uporabniški račun
V kolikor imate že ustvarjen uporabniški račun, se lahko v tej fazi prijavite s svojim elektronskim naslovom in geslom. V kolikor ste svoje podatke predhodno vnesli v svojračun, se bodo ti uporabili pri vašem novem naročilu. Vedno lahko svoje vnesene podatke, vključno z naslovom za dostavo in naslovom za plačilo spremenite v svojem portalu s klikom na »Moji podatki« ali kar v samem postopku nakupa s klikom na eno izmed faz postopka nakupa.


Neregistrirani uporabniki imajo dve možnosti: 

  • Nakup z vmesnim korakom registracije s klikom na gumb »Registracija«, kjer lahko ustvarite nov uporabniški račun brez prekinitve svojega postopka nakupa,
  • Nakup kot gost brez prijave v uporabniški račun s klikom na »Nadaljujte kot gost«, kjer zaženete postopek nakupa in oddate naročilo brez prijave v sistem. V naši spletni trgovini www.zlatarna-aura.si lahko izvedete nakup kot gost, kar pomeni, da ni potrebno imeti uporabniškega računa, da bi lahko nakupovali pri nas. Prav tako se vam ohranja vaš seznam priljubljenih izdelkov vse dokler ne počistite piškotke v svojem spletnem brskalniku.


FAZA 2: Naslov za plačilo


V tej fazi izpolnite svoje podatke, v kolikor se niste prijavili v sistem. Ti podatki bodo uporabljeni za izvedbo plačila kupnine. 

Če želite nakup izvesti kot podjetje označite polje Podjetje s kljukico in omogočila se vam bodo preostala polja za vnos naziva podjetja in davčne. Ti podatki so za podjetja nujni, za fizične osebe pa niso potrebni. 

Trenutno v postopku nakupa preko spletne trgovine omogočamo dostavo le na ozemlju Slovenije, pri telefonskih naročilih pa tudi v tujino. Ko izpolnite vse podatke, kliknite na gumb »Naslednji korak«.


FAZA 3: Naslov za dostavo in način plačila


V tej fazi lahko urejate že vnesene podatke o naslovu za plačilo, določite naslov za dostavo, ki je lahko različen od naslova za plačilo, in izberete način plačila.

V naši spletni trgovini vam omogočamo več načinov plačila kupnine:

  • PO PREDRAČUNU
Kadar izberete plačilo po predračunu, boste kupnino za naročene izdelke lahko poravnali z nakazilom na naš transakcijski račun. 

V primeru, da ste v postopku naročanja izbrali plačilo po predračunu, po zaključku naročila na vaš elektronski naslov prejmete predračun, ki je osnova za plačilo. Poravnate ga lahko preko katerekoli banke, spletne banke, pošte ...

Pri plačilu predračuna obvezno navedite točen sklic in nam s tem omogočite, da lahko postopek iz dobave začnemo v čim krajšem možnem roku. Prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil, v izjemnih primerih se lahko zgodi, da se stanje zaloge v vmesnem času od naročila do plačila spremeni,

Nakazilo izvedete na:
Čebelica proizvodnja in trgovina d.o.o.
Podturn pri Dolenjskih Toplicah 85a
8350 Dolenjske Toplice
SI56 6000 0000 0407 956 (Hranilnica LON d.d.)

  • PO POVZETJU
Kadar izberete plačilo po povzetju, bo vaše naročilo bo obdelano v čim krajšem možnem času in dostavljeno k vam z dostavno službo. Običajno bo to Pošta Slovenije,včasih pa tudi kateri drug ponudnik. Dostavna služba si pri plačilu po povzetju lahko obračuna provizijo za izvedeno transakcijo skladno z njihovim veljavnim cenikom.

  • KMALU TUDI S KREDITNO KARTICO


FAZA 4: Potrditev naročila


V tej fazi imate pregled nad celotnim naročilom, saj imate vpogled v:

  • naslov za plačilo,
  • naslov za dostavo,
  • izbran način plačila,
  • naročene izdelke v košarici in znesek plačila.

Natančno preverite svoje podatke in jih po potrebi uredite s klikom na »Uredi«. Predvsem bodite pozorni, da ste vnesli pravilen elektronski naslov in morebitno telefonsko številko, da vas bomo lahko v zvezi z oddanim naročilom kontaktirali. Vaši podatki bodo skrbno varovani.

V tem koraku imate na voljo tudi vnosno polje za opombe k naročilu, kjer nam lahko opcijsko še kaj sporočite glede vašega naročila. Kot primer, lahko vnesete željeno gravuro, katere druge zahteve ali komentarje.

Ko ste prepričani, da ste vnesli pravilne podatke, oddate svoje naročilo in zaključite postopek nakupa s klikom na gumb »Nakup«.


Potrditveno elektronsko sporočilo o oddaji naročila


Po uspešno oddanem naročilu preverite svoj elektronski naslov za potrditveno elektronsko sporočilo naslovljeno: »Nakup ste uspešno opravili«, kjer bodo zbrani vsi podatki o naročilu. 

Če potrditvenega elektronskega sporočila ne prejmete v nekaj minutah, lahko pomeni, da je pri oddaji naročila prišlo do napake. Kako ravnati v tem primeru, si preberite TUKAJ.



^