Moj seznam želja

Nisem prejel potrditvenega sporočila »Nakup ste uspešno opravili«. Kaj lahko storim?

Če potrditvenega sporočila »Nakup ste uspešno opravili« od Zlatarna Aura & Karat ni v vašem elektronskem poštnem nabiralniku, najprej preverite, če je zašel v mapo Vsiljena pošta oziroma Spam ali v Koš oziroma Trash. 

Če potrditvenega sporočila ne najdete niti v teh mapah svojega e-poštnega nabiralnika, je možno, da ste podali napačen elektronski naslov ob oddaji naročila. 

Če ste nakup izvedli kot registriran uporabnik, se TUKAJ prijavite v svoj obstoječi račun s svojim elektronskim naslovom in geslom, natančno preverite svoje vnesene podatke (v kolikor se vam takoj ne odpre stran z vašimi podatki, kliknite na svoje uporabniško ime v skrajno zgornjem desnem kotu spletne trgovine in kliknite na »Moji podatki«) in jih po potrebi popravite. Svoja naročila lahko vidite tako, da se prijavite v svoj uporabniški račun, kliknete na svoje uporabniško ime v skrajno zgornjem desnem kotu spletne trgovine in kliknete na »Moja naročila«. Če naročilo ni zabeleženo v seznamu vaših naročil, ni bilo pravilno oddano ali je prišlo do napake v sistemu in ga je potrebno znova izvesti tako, da najdete željene izdelke v spletni trgovini ter jih znova dodate v košarico, kliknete v zgornjem desnem kotu spletne trgovine na ikono košarice in s klikom na gumb »Na blagajno« ponovno zaženete postopek nakupa in oddaje naročila.

V kolikor ste izvedli naročilo kot neregistriran uporabnik in niste podali telefonske številke, nas pokličite na 07 30 66 950 ali nam pišite na #EM#696f646c447f6a667c6878656d206f7a62703c607d#EM#. Vaše naročilo namreč še vedno zabeleženo v naši spletni trgovini, ampak vas brez pravih kontaktnih podatkov ne moremo obvestiti o napaki. V kolikor ste podali pravilno kontaktno telefonsko številko, vas bomo poklicali v kratkem.


^