V spletni trgovini imate možnost izbrati drugačen naslov za dostavo, kot je naslov za plačilo. Na ta način kupcu omogočamo, da blago naroči na naslov, kjer je dosegljiv v dopoldanskem času, saj se dostava navadno izvaja v dopoldanskem času. Prav tako lahko kupec to možnost izkoristi, kadar želi poslati izdelke drugi osebi, plačilo pa želi izvesti sam. V slednjem primeru omogočamo, da koristite možnost plačila po predračunu.
Znotraj Slovenije boste prejeli naročene artikle z dostavno službo izbrano s strani ponudnika. Dostava znotraj Slovenije je za naročila nad 100€ brezplačna, sicer se obračuna 4,5€. Če obstajajo stroški dostave, so navedeni že na računu naročila prejetem v potrditvenem elektronskem poročilu v polju Poštnina in kupec nima za tem nobenih dodatnih stroškov. Za dostavo zunaj Slovenije se poštnina obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe.
Ko je naročeno blago na zalogi, ga pošljemo v najkrajšem možnem času, večinoma naslednji dan in najkasneje v treh (3) do pet (5) delovnih dneh od prejetega naročila blaga. Za vsa naročila prejeta v petek, soboto ali nedeljo velja, da so obdelana najkasneje naslednji delovni dan.
Če artikel ni na zalogi, piše ob artiklu "Izdelek je dobavljiv". V tem primeru je artikel dobavljiv v petih (5) do enaindvajsetih (21) dneh, odvisno od lokacije dobavitelja.
V primeru daljših dobavnih rokov vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost spremembe naročila.
Sledenje pošiljkam
Ko je naročen izdelek poslan, vam to sporočimo na vaš elektronski naslov, ki ste ga podali ob oddaji naročila. Na zahtevo vam lahko v tem elektronskem sporočilu podamo 13 mestno sprejemno številko za sledenje pošiljke. To številko lahko nato vnesete na
spletni strani Pošte Slovenije in sledite trenutnemu statusu vaše pošiljke.