Dostava in vračilo

DOSTAVA 

V spletni trgovini imate možnost izbrati drugačen naslov za dostavo, kot je naslov za plačilo. Na ta način kupcu omogočamo, da blago naroči na naslov, kjer je dosegljiv v dopoldanskem času, saj se dostava navadno izvaja v dopoldanskem času. Prav tako lahko kupec to možnost izkoristi, kadar želi poslati izdelke drugi osebi, plačilo pa želi izvesti sam. V slednjem primeru omogočamo, da koristite možnost plačila po predračunu. Znotraj Slovenije boste prejeli naročene artikle z dostavno službo izbrano s strani ponudnika. 

Dostava znotraj Slovenije je za naročila nad 100 € brezplačna, sicer se obračuna 4,5 €. Če obstajajo stroški dostave, so navedeni že na računu naročila prejetem v potrditvenem elektronskem poročilu v polju Poštnina in kupec nima za tem nobenih dodatnih stroškov. Za dostavo zunaj Slovenije se poštnina obračuna po veljavnem ceniku dostavne službe. 

Ko je naročeno blago na zalogi, ga pošljemo v najkrajšem možnem času, večinoma naslednji dan in najkasneje v treh (3) do pet (5) delovnih dneh od prejetega naročila blaga. Za vsa naročila prejeta v petek, soboto ali nedeljo velja, da so obdelana najkasneje naslednji delovni dan. Če artikel ni na zalogi, piše ob artiklu "Izdelek je dobavljiv". V tem primeru je artikel dobavljiv v petih (5) do enaindvajsetih (21) dneh, odvisno od lokacije dobavitelja. V primeru daljših dobavnih rokov vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost spremembe naročila. 

SLEDENJE POŠILJKAM 

Ko je naročen izdelek poslan, vam to sporočimo na vaš elektronski naslov, ki ste ga podali ob oddaji naročila. Na zahtevo vam lahko v tem elektronskem sporočilu podamo 13 mestno sprejemno številko za sledenje pošiljke. To številko lahko nato vnesete na spletni strani Pošte Slovenije in sledite trenutnemu statusu vaše pošiljke. 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA 

Kupec, ki je fizična oseba, ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Za obvestilo o odstopu se šteje obvestilo poslano po elektronski pošti: info@zlatarna-aura.si ali po pošti na sedež podjetja. Nato mora kupec blago v 30 dneh od dneva obvestila vrniti na naslov prodajalca nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in obliki ter v originalni embalaži, tako kot jih je prejel. Pošiljki mora kupec priložiti originalni račun ali njegovo kopijo in morebitne priložene certifikate o izdelkih. Navesti mora svoj bančni oz. transakcijski račun, na katerega mu bomo najkasneje v 14 dneh po vračilu blaga nakazali kupnino. Kupec v primeru, da odstopi od pogodbe, krije le vse neposredne stroške vračila blaga. Kupec ne more naročenega blaga vrniti pod navedenimi pogoji pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po navodilih kupca: izdelek po lastni idejni zasnovi, izdelek z osebno gravuro ali poročni prstani. 

REKLAMACIJE 

Vse pritožbe in reklamacije bomo skrbno obravnavali in rešili. Pritožbe in reklamacije sprejemamo po e-pošti: info@zlatarna-aura.si po pošti in na tel: 07 30 66 950. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. 

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu, ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in način reševanja garancijskih popravil je naveden na garancijskem listu ali računu.

Politika piškotkov

Spletna trgovina Zlatarna Aura uporablja piškotke, da vam lahko s pravilnim delovanjem zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Podatke o piškotkih lahko kadarkoli odstranite - shranjeni so v vašem brskalniku. Več o piškotkih...